Hazal1234 Ama iste vajinal doğurmadıgınız icin o sancının nasıl bisey oldugunu bilmeden direk sezeryan daha zor demeniz tuhaf geldi bana hee iki dogum yaparsiniz birisi vajinal birisi sezeryan ozaman kıyaslarsınız ama hic yasamadiginiz bisey hakkında yasamis gibi konusmuşsunuz diğer anneleri de bu sekilde yönlendrmemek lazim