Asel3838 canım çatı muayenesi ve doğum çok farklı seyler, doğumda içimizden çıkıyor, çatı muayenesinde içimize biri elini sokuyor😂 yani zaten düşüncesi de rahatsız edici, o yüzden normal doğum dene. Hiç korkma, zaten rahim ve kanal gevşiyor bebek ilerledikçe. Çatı muayenesini sancı başladığında da yapıyorlar erkenden yapmak şart değil