Bahar77777 Kızlar bebeğim 6 günlük ve artık duş aldırmak istiyorm doğduğundan beri hiç yıkamadım ilk bebeğim eşimle yıkamak istiyoruz ama aşırı korkuyoruz nasıl yıkanır kafası filan? Göbek bağının düşmesini beklemicez sıcak havalar çünkü bebeişimde rahatlamış olur hem
yeni_anne2 Bahar77777 gayet de yıkanabilir bende yıkadım eşimle 😊 fille ille yıkadık çok çok dikkatli olarak yapabilirsiniz saglıkla büyütmek nasip etsin Rabbım
Imasleeper Bahar77777 elektrikli ısıtıcı varsa onu kullanın küvetin önüne koyun size sıcak geliyor ama şıan bebişler için çok soğuk :) ne sıcak ne soğuk bir su hazırlayın fileye yatırın eşiniz suyu yavaş yavaş döksün her yerine üşümesin önce vücudunu sonra kafasını yıkayın en son yine bir durulama suyu dökün olduda bitti 😌
Yenibirannee Bahar77777 ben 2 çocuğumda da ıslak islak silmiştim göbeği düşmeden o riske hiç girmedim şükür sorunsuz atlattık o dönemi. aynı yıkar gibi göbeğine değmeden pamuklu bezle silip kurulayabilirsiniz
Bus-ra590 Bahar77777 gebelik okulunda anlatmışlardı bunu. Küvetin içine kirli kıyafetlerini veya yumuşak bir havlu ser içine biraz su dök bebeğini içine önce ayaklardan sonra gövdesinden yatır tabi elinle de başını ve gövdesini de destekle o şekil de yıkayabilirsin hem suya alışır hem de üşümez 🌸 göbek bağının düşme zorunluluğu yok eğer kuru bırakırsan sonrasında problem yaşamazsın inşallah
Phyloo Bahar77777 bizde beklemedık yıkadık göbekten rezil olduk düşmedi kanadı bekleyin yıkamayın vücudunu silin bi ağız mendilini ıslatıp
tkkece Bahar77777 bence göbeği düşmeden yıkamayın herkes aynı şeyi söylüyor, göbek bağı düşmeyen bebekler için bez banyosu var youtubedan da bakabilirsiniz duru suyla yumuşak bi bezi ıslatıp bebişi yumuşakça silin başka şampuan falan kullanmadan kafadan başlayıp aşağı doğru ve göbeği ıslatmadan
Girlmama Bahar77777 gobek bagi dusmeden yikamadim enfeksiyonlara merhaba demis olursunuz ayrica verniks kazeoza ne kadar ciltte kalirsa o kadar iyi
hhaziran Bahar77777 göbeği düşmeden yıkayacaksanız göbek kısmını nemli bırakmamanız gerekiyor çok iyi kurulamanız lazım o kısmı. Nemli kalırsa enfeksiyon olabilir, ben göbek bağı düşene kadar yıkamamıştım, temizleme suyuyla temizliyordum