Kızlar 7+2 yim şimdiye kadar mide bulantısı falan olmadı ama bu hafta bi gariplik var midemde bulantı desem değil yanma desem değil yemek yemek istemiyorum yiyincede rahatsız ediyor sanki garip bi his yemeğin tadı ağzımda kalıyor gitmiyor sanki kussam rahatlayacak gibi bi his ama midem bulanmıyor ne yesem geçer bu