39 oldum ctesi sabahtan beri sandım var ama hiç düzene girip doğuma gitmiyor sancı yokken daha vakti var diye bekliyormuşum en azından sancı olunca hiç vakit geçmedi ilk kızım 42 de doyamadı sezaryen olmuştum 2de 39+3 de nor al doğum oldu bakalım bu nasıl olacak.
Bana özel ebenin önerdikleri arkadaşların söyledikleri gibi cinsel ilişki squat aksak yürüyüş rahim ağzınız yumuşamadıysa primroz yağı var onu fitil olarak kullanıyorsunuz hem de hap olarak içiyorsunuz 💐