Rosegul bende yaklaşık olarak 2 senelik evliyim sadece 1 ay korunduk,halen olmuyor :( eşimde de bende hiçbir sıkıntı yok. 2 ay önce rahim filmi çekildim olmadı,bu ay soğan suyu yaptım haftaya perşembe regl günüm öyle çaresizce bekliyorum :( bu ayda olmazsa aşılamaya başlamayı düşünüyorum :(
rabbim en kısa zamanda anne olmak isteyen tüm herkese hayırlı sağlıklı eli ayağı düzgün evlatlar nasip etsin inşallah
maalesef bu yediklerimiz içtiklerimiz artık her şeyi çok fazla etkilemeye başladı :((