Prolaktin yüksekliği için dostinex kullanıyorum. İlk kez reglim gecikti geçen ay sanırım düzenlendiği için şimdi 9unda regl olmam gerek ama 8 gün kala predictor yaptım negstif cıktj. Ara ara giren kramplar cok ciddi gaz sıkışmalarına benzer ağrılar yasıyorum. Bunlar neden olabilir?