Masal2021 nurssmom adet sancısı gibimiydi mesela benim sol üst karın bölgem de ağrı var böyle biseymi
[silindi] Bende oldu bu 2-3 gün kasık ağrısı çektim gebe olduğumu öğrenmeden önce, 8-9 gün sonra gebelik testinde pozitif çıktı
[silindi] Laydyg evet o ağrı kese oluşmadan öncesine denk geliyor zaten yerleşme ağrısı oluyor sanırım
minikari Masal2021 evet ben de de oldu adet sancısına benziyor bazen de bıçak batması gibi böyle keskin şekilde hatta ben adet olcam falan sanmıştım 🌸
Masal2021 minikari benim adet sancısı gibi değil hafif eğilince çok ağrı oluyo bilemedim şimdi ilk haftami baslamisti senin normalde alt katında ağrı olur benim üst karın bölgesinde göbek üstü yanj
minikari Masal2021 herkesin belirtisi farklı canım sanırım benim alt karında oldu hala da yorulunca ara sıra oluyor
Masal2021 minikari anladım canim sağlıcakla gelsin ins benimde normalde hep alt katında oluyordu bu sefer üst te agrj yapınca acaba mi dedim
Masal2021 nurssmom benjmde diğer gebeliklerimde öyleydi adet sancısı gibiydi bu sefer üst karinda ağrı olunca gebelik varmı diye şüphe ettim
nurssmom Masal2021 üst karında mide ağrısı gibi oldu hamile olduğumu öğrenmeden. Aynı ağrıyla benim ablamda hamile olduğunu öğrendi.
nurssmom Masal2021 evet 2sindede olmadı. Ben hasta oluyorum diyr düşündüm karnımı üşüttüm falan. Ablamda öyleydi hatta hastahaneye gitti iğne vuruldu ağrıdan ama hamşleymiş bilemedik