Minikkkbezelyem Merhabalar kaç gündür diş ağrısı çekiyorum doktor augmentin 1000mg verdi Antibiyotik emziren bir anneyim bu Antibiyotigi kullandığında emziren anneler varmi lütfen cevap verin
Daisyy000 Minikkkbezelyem Merhaba 2 yıldır emziriyorum. Bu antibiyotik emziren anne için güvenli ,bende dış yüzünden kullandım, merak etmeyin bende kullandım. Antibiyotik sonrası sütünüzü sağıp dökerseniz daha iyi olur
06Pembemavi80 Minikkkbezelyem eczanede karanfilli bı sıvı satılıyor . Pamuğun ucuyla çok az degdirince bile uyuşturuyor . Doğumdan sonra enfeksiyon için falan veriliyor ilaç kullanmak mecburiyetinde kalınca bebegede geçiyor tabi ama mecbur kaliniyor. Diş ağrısı için durumunuz ne kadar kötü bilmiyorum alternetif olarak önermek istedim. Kaç aylık bebeginiz
10gamze Minikkkbezelyem Emzirdiğini doktora ilettin değilmi öyleyse kullanmanda sakınca yok bende ilaç alacağım zaman bildiriyordum ona göre veriyorlar zaten
Minikkkbezelyem Daisyy000 sagiyordum ama bebeğim aç kalıyor resmen 20 günlük ne 4 saat beklior nede sagdigim sütü kaşıkla veya siri ga ile kabul etmiyor eczaneye sordum emzirebilirsin direk dedi kafam karıştı
Minikkkbezelyem 06Pembemavi80 20 günlük daha kanal tedavisi ama yarım yamalak yapılmış bisi çok kötüyüm aynı gece 2 kez acile gittim bebeğim ne 4 saat beklememe ne de sağmama fırsat vermio kendi sütümü bile kaşıkla vermeye calisiorum istemio şırınga ile denedim istemio napacagimi sasirdim
Minikkkbezelyem 10gamze bildirdim ama 4 saat beklememi sonrasinda sağlamı söyledi ama bebeğim 20 günlük sagdigim sütü istemio meme istio şırınga ile kaşıkla denedim yok
Daisyy000 Minikkkbezelyem Bende direk emziriyordum.Doktorum ne olur ne olmaz sağsan daha iyi olur demişti