Benım 6.ayda anca çıktı iç karnım genişmiş kız bebekte karın çok sivri olmuyor diyorlar ben de çok hevesleniyordum üzülüyordum hamile olduğum belli değil diye ama önemsemeyin kızlarr önemli olan bebişin ve sizin sağlığınız ve şimdi doğumuma 20gün kaldı iyi ki çok şişmemiş diyorum yoksa son haftalar çok zor hareket ediliyor