Normalde 8+4 üm cuma günü doktor 6+2 haftalık dedi. Acayip bi mide bulantısı var asla bişry yiyemiyorum yataktan kalkamıyorum çok kötüyüm. Acile gittim serum taktı ilaç önermediğini normal olduğunu söyledi ama hiç işe yaramadı . Ne yapmamı önerirsiniz ? Yarın Sağlık ocağına gidicem hangi ilacı yazdırmalıyım ?