Atmacaa ben Yasmin kullanıyorum 6 aydır ama emzirenlere önermiyorlar emzirme bitince ya da ek gıdaya geçince öneriyorlar yasminu
Emzirenler için cerazette ve zlyanda diye bir hap var galiba onları kullanlar var emzirdigi dönem boyunca tabi her gün aynı saate içmen gerekiyor hapı
İgnelerde 3 ayda bir vuruluyor ama işte bu emzirirken kullanılan haplar ve 3 aylık iğneler regl düzenini bozuyormus biraz ya hiç olmuyon ya da ara kanama yapıyormuş arada