Melissayda ilk gebeligimde suni sanci vermek zorunda kaldilar, benimle ayni gün dogacakti ve ben istemedim. Kendi tarihi olsun, ben vefat ettigimde dogum gününde üzülmesini istemedigim icin ileri tarih istedim ve benden 4 gün sonra dogum günü. Böylesi daha iyi, simdi 8 yasina giricek ve kararimin ne kadar dogru oldugunu daha iyi anliyorum