Elisgoc bana da aynısı söylendi şuan 34+5 im ve nerdeyse 3 kilo oldu bebeğim 4 ü geçerse sezeryan dedi bnde normal doğsun diye yırtınıyorm ama nasip bakalm 4 ü geçince bebeği tehlikeye atmamak için sezeryana alıyolarmş bnde çok duydum dört dört buçuk kilo doğurun hatta bi arkadaşm 4.5 kilo doğurdu ayy ini. Bizde normal doğururuz 🤲😇💙