10gamze uyku düzeni ilk 1-2 ay biraz bozuluyor en azından benim oğlumun öyle oldu ama sonra düzeldi kızımda abisinin izinde devam etti çok şükür
Ozlemdemir inşallah kolay olur benimde oğlum 5 yaşında kızım 19 mayısta 3 olacak planlı gebelik istiyoruz ama korkuyorum hoş olur mu olmaz mı onu da bilmiyorum hayırlısı inşallah kolay olur
Selin3434 Amin inşallah bizde istediğimiz gibi olursa oğlum 6yaşında olacak kızım 4 yaşına yakın bakalım inşallah kolay olur
Huzurluanne05 ay şuan gittiği gibi okursa ya da kızımda olduğu gibi uyku düzeni vs olursa sıkıntı olmaz inşallah ama bakalım
reyhan03K ay ben tek başıma gibi olacak kaynanam anca kendine bakıyor kadın pek genç değil dizeleri ameliyatlı vs annemde gelir gider büyük ihtimalle çünkü kızımda da oğlumda da annem yardım etti
Edizhr ooo maşallah sen baya kurtarmışsın inşallah kıskançlık olmaz