Nisa0233 Kızlar 36+6 oldum hala isim bulamıyorum eşime ne zaman konusunu açsam babasının ismini söylüyor ben de hayatımızda olan insanların isimlerini kullanmak istemiyorum Kafamda birkaç isim var ama sizler de yardım edin Sen günlerde Bedirhan ismi hoşuma gidiyor sizce nasıl
user2524 Sen beğeniyorsan başkalarının düşüncesine gerek yok, içine sinen seslendiğinde mutlu olacağın isimi koy. Bedirhan bence kötü değil ama şu zamanlarda tercih edilen bir isim değil sadece. Eşinizde babasının adını istiyorsa 2 isim düşünebilirsiniz