seydabal_60 Kızlar ıslak mendil alıcam teniz içerikli parfümsüz kokusuz olsun istiyorum sleepy natural bio aklıma yattı ama siz hangisini aldınız memnun kaldığınız varmı
Alya05 seydabal_60 vala ben karışık alıyorum iyi markalar ama öyle çok aman aman dikkat etmem Dalin alıyorum uni beybi alıyorum İçiniz rahat etmeyecekse ilk Ay pamukla silin
Esmaaaaaaaaaaa seydabal_60 molfix izotonikli ıslak mendil bende yakınlarımın tavsiyesi üzerine aldım bir çok anne de paylaşmış memnun kalan çok fazla anne var
deniz_95 seydabal_60 birtane küçük dondurma kabı gibi düşün saklama kapları oluyor ya onun içine suyla bekletiyordum. Değişirken fazla suyunu sıkıp temizleyip poposunu kurutup bepantolünü sürüp bezliyordun
Bnguuu_102 seydabal_60 e bebekte ıslak mendil kutusu var ona sığacak kadar pamuğu çeşmedd ıslatıp avcumda hepsini bir sıkıyorum 😊
Sryldz seydabal_60 kaynamış soğumuş suyla bir günlük kullanacağınız kadar ıslatın. Ben de bu şekilde yapacağım.
bikbikbikaak Ben kettle’da suyu kaynatıyorum bırakıyorum. Her alt alışta kettle’ı çalıştırıyorum ılındığında kaba koyuyorum. Her seferinde yeni bi su hazırlıyorum yani. Suda pamuğu bekletmek bana bakteri üretir gibi geldi ve soğuk olur
Esmaaaaaaaaaaa Ceren1996 memnun çok kişi var hem etrafımda hemde yorumlarda bizde memnun kalırız inşallah 🙏🏽
10gamze seydabal_60 temizleme pamuğu demişler asla hijyenik değil bence güvenilir marka ıslak mendil kullanılmalı tecrübe ile sabit sleepy bio naturel güzedir alabilirsin bende onu tercih ediyorum