Kızlar selam öncelikle hamile değilim ama birsey sormak istiyorum. Yaklasık 1 haftadır carpıntım basladı. Ensemde basımda ağrı oluyo halsizlik yorgunluk özellikle sabahları öglene kadar nefes darlıgı oluyor kalbim sıkısıyor özellikle daha cok sabaha karsı çarpıntı yasıyorum. Kalbim karnımda ve kulaklarımda atıyor. Tansiyonumu ölctügümde hep 9/6 civarında cıkıyor. Bu sekilde sorunlar yasayan var mı aranızda? Acilde ekg eko röntgen cekildi ve kan değerlerime bakıldı normal cıktı. Tansiyondada kalp atıs hızım değişiyor genelde 60 lı bazen 70-80 lerde en fazla 95 falan cıkıyor o da pek olmuyor. Tansiyon düsüklüğü bu tarz etkiler yapar mı