2 hamileliğimde de 23 24 haftadan sonra hissetmeye başladım canım normal belki sen ayaktayken falan hareket ediyordur ama sen hissetmiyosundur kötü düşünme ☺️ oğlum 22 günlük neredeyse karnımda çok hareket etmemişti son 1 ayda çok hareketlendi onda da 36 da doğum yapmak zorunda kaldım :))