Seymagumus merhaba ben 5+6 da ilk kontrole gittiğimde bebeği de kalbini de görüp duymuştum. Geç döllenme durumu olabilir, ya da sizin bebiş biraz daha küçük olabilir, duyamazsanız merak etmeyin. Eğer doktor yarın bebek yok derse, yolk kesesi oluşmuş mu, bebeği oluşturacak damarlar oluşmuş mu bunu da sorun isterseniz. Çünkü yolk ve damar yoksa boş gebelik olmuş oluyor, kese kendi kendine büyümeye devam ediyor. Ki boş gebelikse de arkası dolu oluyor genelde, içinizi ferah tutun. Rabbim zamanında sağlıklıca nasip etsin inşallah 🥰🌸