Bal0306 Aslihan_adiguzel51 hiçbir belirti olmadi bende regl 2 gün gecikince kan verdim öyle öğrendim hiç bisey yoktu
Asya_kardes1 Aslihan_adiguzel51 maalesef 4 defa yaptım olmadı bende polikistik over var çoğu yumurtam sağlıklı değil o yüzden olabilir
Sedaalcin Ben dün sabah vuruldum bakalım bugün 9 dan sonra 3 gün üst üste ilişki olsun dedi doktorum sonra gün aşırı inşallah tutar
tugbademir21 Aslihan_adiguzel51 peki herhangi belirti varmı canım örneğin goguslerde hassasiyet bel agrisi