Pink29 merhabalar. Hamilelikte hormon değişimlerinden dolayı artmış olabilir genelde önceden lazere gidenlerde tüylenme geri geliyor biraz. Benim 3. Hamileliğim en başından sonuna kadar hep ağda yaptırdım. Hiç bir sıkıntı yaşamadım. Tabi gittiğiniz yerde önemli hijyenik bir yer olmalı. En temizi en rahatı bence ağda oluyor