Hillalya Kızlar doktorum 5. Ayda detaylı ultrasondan sonra corasprin verdi hafif bişe direncli cıkmış dedi ama üstünde durmadı önemli bişe yoktur değil mi yinede içime kurt düştü ? Şuan 6 bucuk aylığız Kullananlar var mı
Glhayat_54 Hillalya benimde detaylıda cıktı. Şuan 33.haftalığım 3.kutudayım hergün bir tane içiyorum.. Doktor vermişse eğer için mutlaka ihmal etmeyin.
Tontis2025 Hillalya gebeliğimin basından beri kullanıyrm daha iyi bebeğiniz kanınızdan besleniyor damarda direnc varsa demek ki akıs düzgün değilmis Suan kan sulandırıcı cok cok faydalı yani iciniz rahat olsun
Ceren1996 Hillalya ben kullanıyorum 22 haftalikta detaylida öğrendim sol tarrafta bebisi besleyen damarda çentik direnç vardı. Doktorum aspirin kullanmami soyledi. 31. Haftaligim o günden beri kullanıyorum
Glhayat_54 Hillalya şöyleki bu durumda kan sulandırıcı hapı kullanmak kesin sonuc değil ama yinede faydası olabilir.. Bebeğin daha iyi beslenebilmesi için damara fayda etsin diye verilen bir ilac.. 1 kutu bitirdiğimde dirençlik gitmişti buna rağmen bıraktırmadı doktorum 35 haftaya kadar kullanılacak dedi. Umarım sizinde sıkıntısız gecer..
Pamiramsi Bende 20. Haftadan beri kullanıyorum 26. Haftadayız bir sorun oluşturacak olsa kullanmazdık diye düşünüyorum 🫶🏻
Hillalya Bi tanıdığım gebelik zehirlenmesi gecirdi oda kan sulandırıcı kullanıyordu o yüzden biraz panik yaptım acıkcası
Tontis2025 Hillalya gebelik zehirlenmesinde asıl kan sulandırıcı kullanılması gerekiyor onun durumu baskadır siz ona takılmayın hicc Hic biseycik olmaz dahada yararı olur hic korkmayın
Glhayat_54 Kan sulandırıcının bi cok seyde etkisi var ama sizin dirençlik cıkmış doktorda zaten söylemş onun için olduğunu, baska durum olsaydı söylerdi zaten sıkıntı yapmayın ihmal etmeyin ilacınızı yeter.
Manolya89 Hillalya ben gebeliğimi öğrendiğim andan itibaren kullanmaya başladım çünkü ilk bebeğim tansiyon yüksekliğinden erken doğdu önlem amaçlı başladı doktorum 21 haftalık olduk