Kızlar 14+6 hım 2. Gebeliğim ilk gebeliğim sezeryanla gerçekleşmişti şimdi onaylanan yeni yasada sezeryandan önce normal doğum diyorlar ama normal doğum istemiyorum ilk gebeliği sezeryan olanlar da mı normal doğuma zorlanacak anlamadım ben ve korku sarmaya başladı bilginiz var mı🥹 tabi birde çalışan annelerin 12 ay ücretli izin hakları inşallah onaylanır en azından ordan yüzümüz güler 🥹🥹