Zeeyyneep benimde 34+1 gelişim geriliğide var 2haftadır ölçtüğüm için biliyorum tansiyonu belki daha öndesindede vardı 16yla hastanede yatış yapıldı düzenli 13lere düşünce taburcu ettiler hep protein kaçağı yok tansiyonu takma 10dk sessiz ortamda konuşmadan dur düşüyor tansiyon artık sürekli aynı şeyleri yaşayacağım diye gitmiyorum acile ama bu süreçte kendini baya izole et çok kalkma tvye telefona bakma çok hareket ettiysen mutlaka uzun süre dinlen wcye gidince bile 16ya çıkıyor çünkü banada 3gün önce artık zorla alfamed başladılar 10gün takip yapıp öyle gidicem ama şöyle durum var yatış yaptıklarında bana 2doz ciğer geliştirici vurdular her ihtimale karşı gelişim gelişim var diye araştırma tarzı bir yere git normal devlet hastanesini çok müdahale edemiyor canım