Bende 29 haftalıkken kullanmıştım ama sadece 5 tane falan içtim toplam 12 saatte bir olarak. Çünkü doktor toz saşe de vermişti 2-3 gün kullan sadece dedi bu hapı. 37. Haftadan sonra bebeğe zararı oluyormuş sanırım. Yine de doktor özellikle yazmadan kullanma belki bir saşeyle geçer enfeksiyonun