Serone 4 tane ovülasyon testi görünüyor. En belirgin olan üstten 2 (Altında 3 Mayıs yazıyor) sonra silik sonra tekrar çift muhtemelen o arada kalan boş/ hatalı test olabilir. 2 Mayıs yumurtalama gününüzmüş ama en koyu o olduğu için. Uygulamaya göre mi 7’si olmalıydı?