G12s_18 iyiyim şükür olsun bugünümüze zorluyor tabi bebişler büyüdükçe 3.bebeğim 27+3olduk Kızım 10yaşında oğlum 2yaşında kızımı büyüttüm oğlum bebek daha bebek gelince nasıl olur bilmiyorum kahveyi bende seviyorum her gün içerim en az bir tane afiyet olsun birazdan bende içeceğim😊