7 gün önce sezeryanla doğum yaptım. Çabuk ayaklandim sayılır ama dikiş izlerinin 7.8 cm üzerinde göbek çizgimde çizgi şeklinde morarama oldu. Uzeridne de sarılık ve hafif uyuşma var. Normal mi yoksa doktora gitmelimiyim. ( Zorunlu sezeryan oldum bebeğim tersti ve suyum azalmisti. Kendimi korkutmamak için sezeryan ile ilgili hiç bir şey okumadım yada sormadım bilgisiz kaldım)