Kizlar bebeğim yoğun bakımdaydi post açmıştım 7 gün oldu kızlar araya cumartesi Pazar girdi görüş yoktu yarın pazartesi gorecem yarın inşallah dua eder misiniz doktor iyiye gidiyor demişti cuma günü inşallah hayırlı haberler alırım nolursunuz dua edin evladima kucağıma bile alamadım koklayamadım çok kötüyüm sütüm çekiliyor artık 😥😥