neanladinyurdagul 24 nisanda keseyi olctu 5 5 bucuk haftalik dedi 2 mayisda tekrar gittim yolk sac var kese yeterince buyumemis bebek yok kurtaj dedi degerim duzenli armisti ne yapcagimi bilmiyorum
neanladinyurdagul edabolukbasi3 yarina devlet hastanesine randevu aldim bu gittigim doktorda Carsamba cagirdi tekrar 2 3 gunde bisey degisirmi bilmiyorum ama yarin gidecegim farkli bir doktora