Zehrakuzey13 Merhaba hanımlar ben 3 sene önce ilk dogumumu sezaryen yaptım şuan hamileyim ve tekrar sezaryen olmak istemiyorum normal yapan var mı sezaryenden sonra ? Sezaryen olmamın sebebi çocuğun dönmüş olmasıydı açılmamda yoktu o yüzden sezaryene almışlardı
ebrarkus Zehrakuzey13 yani bildiğim kadarıyla iyice araştırma yapmanız gerek. Sezeryandan sonra çoğu doktor normal doğumu önermiyor bu yüzden doktorlar ile görüşün derim. İllahi bir hal çare bulunur. Hakkınızda hayırlısı olsun ❣️