miniminisevgilim genellıkle uyuyorlar bebişler 🥰 geceleri daha çok hareket halınde gün ıcındede oluyor ama onlar canları nasıl isterse öyle ☺️ detaylı ultrasonu kendi doktorum yaptı normal ultrson muayenesi gıbı ben hatta sordum ☺️☺️ oda sımdı yaptık dedi renklı olarak gorebılıyorsun bebegı çok uzun sürmüyor