Kızlar merhaba ben geçtiğimiz ağustos ayında miyokardit geçirdim troponin değerim 180 di neyse kardiyologa göğüs hastalıklarına gittim hiç bişeyim yok kalbim de temiz çıktı ama ağustostan beri sol göğüs ağrım var ve hiç geçmiyor şuan hamileyim daha yeni ogrendim 4 haftalık ve bebek için bu hastalık sıkıntı olur mu kafamda soru işareti var hiç bi yerimde bişey yok diyor doktor ama göğsüm hep ağrıyor doğum yapmaya korkuyorum (2.dogumum olucak)