Eb2746 Bebeğim 17 günlük sürekli ıkınıyor. Kakasını ilk doğduğu günler kadar sık olmasa da yapıyor ama yine ıkınıyor. Gazını almaya çalışıyoruz gaz çıkmıyor ama gece uykusundan dahi ıkınarak uyanıyor. Normal mi? Gaz damlası kullanıyoruz
minikbebegim06 Eb2746 gaz masajı yapın ılık duşa sokun gazını itmeye çalıştığı için ıkınıyor bide kullandığınız gaz damlası iyi gelmiyor olabilir onu değiştirin
10gamze Eb2746 gaz damlası kullan ama işe pek yaramıyor masaj yap karın bölgesine hep int videolar var çalıştırıyor hemen gazı çıkıyor ben has zeytinyağı veriyordum bir damlacık ıkınması kesildi öyle