Kızlar ben hem yazın ağustos ayında hem de 5 gün önce 9 haftalık bebeğimi kaybettim kalbi durdu ikisinin de. Biz bütün testleri yaptıracağız artık da aklıma düşündükçe bir şeyler geliyor. Yazın ayak tırnak mantarı çıktı bende ne zamandır onu geçirmeye çalışıyorum ilaç da kullanmadım gebelik düşündüğüm için. Acaba o mu sebep oldu kökten değil aslında ama acaba diyorum benim yüzümden mi. Bilgisi olan var mı