Kızlar bebeğim 20 günlük çok sancılı hem mama hem sütümü veriyorum bu yüzden sanırım sancılanıyor gaz damlasını normalde sadece gece 3 damla damlatıyordum ama sancısı oluyo diye beslenmeden sonra da verdim siz ne sıklıkla kullandınız bi sorun yaşadınız mı doktorum bu damlayı önermişti oyüzden aldım bi kaç arkadaşımda her beslenmeden sonra verdiğini çok iyi geldiğini söylemişti