Merhaba, ilk doğumum 2021 de sezeryanla oldu bebeğim donmedigi için. Şuan 6+4 haftalık hamileyim. Doktoruma normal doğum yapabilir miyim diye sordum ben o riski almam dedi. Sebebi de doğumda dikişlerin patlaması. Ama sosyal medyada çok var yapan doktor hatta vurguluyorlar sezeryandan sonra normal diye. Doktorla ilgili yani.