1mihrimah annemde bende bilmiyoruz bişey öyle normal hayatta gibiyiz değişen bişey olmadı lohusanın yanına kuranı kerim falan koyuyolar sanırım neler yapılması lazım neler yapılmaması lazım bildiklerimizi paylaşabilir misiniz
Guzel_bebem 1mihrimah hayırlı olsun inşallah canım bebeğin kendine çengelli iğne tak bebeğine de gelirsek onunda başının altına makas ve ekmek koy bizimkiler böyle yapıyor bebeğin kıyafeti yikandiginda ay görmesin çok kusuyorlar bunlar 40 dolana kadar bunları yapıyoruz
Alya05 1mihrimah şimdi herkesin geleneği ayrı oluyr galiba Biz bebeğin yastığının altına bi yasini şerif koyarız bide metal bişi makas olabilir metal olmasının nedeni 3 harflilerden korumak için
Betiniss 1mihrimah bebeğinizi ve kendinizi sürekli okuyun özellikle gece uykuya yatarken mutlaka okuyun ikindiden sonra duşa girmeyin bebeği de yıkamayın ben büyük sözü dinlemiştim çoğu şeye dikkat etmiştim çok şükür sıkıntısız atlatmıştık
Berivanlina21 1mihrimah baş ucuna Kur’an’ı Kerim veya yasin veya makas fln bırakılır. İki kapı arasından geçerken besmele çekilir tisortunuzun ustune cengelli iğne. Hatta ağız bile kapatılır bizde 🤣🤣 anamı dinlemedim ağzımı kapatmadim kıstı bide diş ağrısından öldüm 🤣
1mihrimah Alya05 Betiniss Betiniss Alya05 Guzel_bebem teşekkür ederim kızlar bebeğim henüz yoğun bakımda inşallah 4-5 güne evimize gelir o gelene kadar kendi yanıma yasin koyayım o zaman bide üstüme kitli iğne mi takacağım
minussset Guzel_bebem çengelli iğnenin ağzı açık yatak kenarına takılıyor diye görmüştüm. Sizde mi öyle yapıyorsunuz
Betiniss Alya05 bizde de öyle bebeğin baş ucuna yasin, annenin yastık içine kapı anahtarı demir olan herhangi birşey.
10gamze 1mihrimah Yatacağın odada Kuranı Kerim olması yeterli ağzından dua eksik olmasın diğerleri hurafe ve yalan saçmalık
helloandhello 1mihrimah kırmızı ve sarı yazmalar oldun çocuğun tattığı yerde yattığın altına makas veya bıçak koyabilirsin 40 çıkana kadar çocuğum kıyafetlerini dışarı serme🥰
Guzelanne56 1mihrimah hiçbir şey yapmadım bir tek kızımın başının oraya Yasin koydum o kadar onun dışında hiçbir şey yapmadım sadece genelde dua açık oldu evde ama hep her zaman açık oluyordu hala da açarım kızım 4:30 aylık bana saçmalık geliyor dıgerlerı.
Berivanlina21 1mihrimah yazmayla işte ağız kapatılıyor yel mi ne deyiyormus doğumdan sonra dişlere vuruyormus fln fln
Serap09 1mihrimah bebegin ve annenin çamaşırı dışarı asilmaz 40 gün ve bebek ve anne gece uyurken koridorun ışığını açık bırakmalı 40 gün bebegim 4 aylik oldu Bn hala açık bırakıyorum