Selvap o haftalarda bende öyleydim bir de mide bulantısı kusma hepsini yaşıyordum sürekli ağlıyordum hiç bitmeyecek gibiydi gerçekten. 2. Trimestere geçince daha enerjik ve mutlu hissetmeye başladım. Bebeğim için alışveriş yapmaya başladım biraz biraz bu beni heyecanlandırıyordu. Hele bir de hareketlerini hissetmeye başlayın o zaman daha çok heyecanlanacaksınız 🥲♥️