yhz doktorum belirti aramamam gerektiğini söylemişti. Zaten pozitif sonuç almama rağmen bir belirtim de olmamıştı. Özellikle sıcak basması ve kasık ağrısı ilaçları kullanmaya başladıktan sonra hep olmuştu. O yüzden bir belirti gibi düşünmemiştim hiç. Bence siz üzerinize düşüne yapın ve sakince bekleyin. Bir yerlerden şu gün belirtisi gibi şeyler okumayın. Hiç belirti olmadan hamile kalan çok insan var. Allahım sağlıklı,güzel,pozitif sonuçlar almayı nasip etsin 🙏🏻