Merhabalar, 3 gündür reglim gecikti ara ara göğüs sızlamalarım kasıklarımda iğne batma şekilde ağrı ve belim ağrıyor iştahım da yok yorgun hissediyorum kendimi adetim yaklaşınca karın ağrım olurdu fakat hiç karın ağrım vs yok 3 gün önce test yaptım negatif çıktı sonradan pozitife dönme ihtimali var mı?