Ben bebegin kilosunu iri bulmadım belki o an siz yanlıs anladınız kafa büyükse son haftalara kadar büyür devam eder o zorlastırır . Çevremde kafa büyük olup vajinal dogum yapanlar vardı bebegi vakumla cektiler vs.Doktorların sezeryana yönlendirddigini ben düsünmüyorum asıl zor olan sezeryan adamlar kesmekle bicmekle ugrasıyo vajinal dogumu gebe kendi yapıyor ülkemizde sezryana karşı cok ön yargı var . Ha keşke herkesin çatısı müsait olsa korkusu paniği olmasa vajinal yolla dogursa o daha iyi orasını kabul ediyorum ama doktorların zorladıgı kolaya kactıgı fikri kabul etmiyorum. Daha haftanız erken bekleyin icinize sinmiyorsa baska doktora da gidin