Mutluuanne Hanimlar 30 haftalik oldum ve cantami hazirliycam ama valiz kabin boy yetermi yoksa orta boy mu olsun cunku sadece valiz ve sirt cantasini hastaneye goturmek istiyorm oneriniz varmi
Seldaapk Mutluuanne valla orta boy valiz ve bebek çantasına hazırladım ben anca sığdı.süs falan yapmıştım ben oda için onlarda var o yüzden ama öyle şeyler götürmeyeceğim dersen kabin boy yeter.
Mutluuanne Seldaapk tesekkurler canim bende kapi susu logusa takimi falan goturucem emin olamadim cunku