Kızlar 38+4 hamileyim az önce tuvaletim geldi yaptım özür dileyerek soruyorum her iki tuvaletimide yaptım ardından tekrar idrar mı yaptım suyum mu geldi bilmiyorum bi anda tekrar yaptım başına gelen var mı ? Ağrım falan yok su geldi mi gelmedi mi nasıl anlarım