tkkece her gebelikte her ağrı kendine özgü ben bunu anladım. 2ci gebeliğim ve ilk hamileliğimde de 30 cu haftadan sonuna kadar regl ağrısı çektim, 41+2de oldu kızım hep normal dendi. Bazılarındaysa bu sancı. Şimdi ben yazsam ki, sorun yok bendede öyleydi sende sancı ola bilir. O yüzden her şeyi doktorunuzla görüşün💓❤️