Irmyldm9 Kızlar çok aşırı ağrım yok hepten doğurcak gibi hissetmiyorum ama vajinamda baskı ve bıçak batması gibi birşey hissediyorum çocuğu da kasıklarımda taşıyorum sanki çok aşağıda ıkınsam çıkıcak gibi. Karnım çok sert oğlum bir tarafta kasılıp kalıyor ve midem de bulanıyor. Sizce bunlar erken doğum belirtisi mi nst'ye girmelimiyim?
Rosee Irmyldm9 Aynı durumdayım bırazdan bende nstye gıtcem ılk gıttıgımdede bu sekılde gıtmıstım 4 gun yattım
Irmyldm9 Rosee. Bende 2 gün yatmıştım bugün progestanda fayda etmedi o yüzden endişelendim. Sen ilaç kullanıyormusun?
Irmyldm9 busralivaa. Normal olduğunu söylüyorlar aynen ama erken doğum riskim var zaten sadece her dakika hastaneye gitmek de istemiyorum artık.
busralivaa Irmyldm9 erken dogum riskiniz varsa gidin ihmal etmeyin. sonradan gitmedim diye pisman olmaktan iyidir
Irmyldm9 [bilinmeyen]. Sağol canım ishalim yok bakalım bekliyorum biraz daha, eğer geçmezse acile gidicem.
1ercelep Irmyldm9 bence bekleme git hastaneye bende boyle gitmistim sancim cikmisti 6 gun yatis vermislerdi
Irmyldm9 Ezgiiiiia. Çok şiddetli bir ağrım yok ama geçen seferde böyle olmuştu nstde sancı çıkmıştı 2 gün yatmıştım acaba yine aynımı olur boşuna gelmişsin mi derler bilemedim?
1ercelep Irmyldm9 bebek zaten asagidaydi diye surekli agrim vardi ama cok siddetli dersem yalan olurdu
Caglaoraldogan Irmyldm9 bnde 33+4 üm bebek kanala dogru iniyor o yüzden canım benmde öle ağrilarim oluyor baskı oluyor çişim gelıo cıkıcak gibi oluyo cocuk
Irmyldm9 Caglaoraldogan. Hastanedeyim canım şuan erken doğum riskim var sancıyı kesmeye çalışıyorlar,
Caglaoraldogan Irmyldm9 senın sancın var o zaman ben hafıf agrı sandım dıkkat et Allah yardımcın olsun