Ben en çok bingo ultra beyaz ve ya mutlu yuvam kullanıyorum, bullamazsamda rinso ya da omo sıvı kullanıyorum ancak bence yıkama şekli ile ilgili, ben hep ilave su ile yıkıyorum tertemiz ve bembeyaz çıkıyor. Beyazları ya 60′ta yada en düşük 40 derecede ilave su ile yıkıyorum