Eymen0212 kuru da kalmıyor bu ara hiç bı bez bı tık Prima iyi ama oda pağali mübarek daka başı değiştiremesin azda işese baktım ıslaklık var habire kremler kulaniyorum pişmesin en küçük oğlum da en üçüz marka kulanyooruz 6 ayıdır şokun bezi hepsi ayine olunca 6 ayı sıkıntı yok 3 numarda geçtim çüçük pişik yaptı napsam geçirmedim ve mantar olmuş bezden sandım ayine devam ettim krem değiştirdim geçti