Masal2021 gerçektenn ilginç . Son 2 gebeliğimde alnımda sivilce oldu , bu somuncudan öyle işkillendim . 4 ay önce düşük yaptım , bi daha nasip oldu çok şükür . Masada çay içiyorduk elim alnıma değdi baktım pütür pütür normalde hiç sivilce sorunu yaşamadım ergenlikte bile öyle yüzümde sayıyla ayda yılda bir çıkmıştır belki . Aaa yoksa hamile miyim ben ya dedim 2 hafta sonra öğrendim , bir de grip oluyorum sandım ama olmadım . Gebeliktenmiş🥹